www.mafia4koko.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا

شوشو
bolbol91
mafia4koko
7 مشترك

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا

مُساهمة من طرف mafia4koko الإثنين 15 سبتمبر 2008, 11:50 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
النهــــــــــــــــــــــــــــــــــــايه

كلما كانت تتركني كوكو لم اكن اعلم لماذا تتخلي عني بهذه السهوله ولكني ادركت حينما ضاعت مني انني فعلا الذي لم احافظ علي هذا الحب الطاهر الشريف لم اكن أستحق تلك الانسانه فأنا لم احافظ علي شروط هذا الحب الواجب عليا تنفيذها فقد عرفت فتيات من المفروض الا اعرفهم من اجل اخلاصي لهذه الانسانه التي اخلصت الي اخلاصا حقيقيا من قلبها رغم البعد الذي كان بيننا فكانت تحافظ عليا في غيابي وتحافظ علي سيرتي وشرفي فكانت خير انسانه وقد فعلت اشياء كثيره تجرح مشاعرها وتجعلني لا استحق هذا الحب منها فقد شربت مخدرات وقد نصحتني واخبرتني بأنها لا تريدني فعل ذلك وانا ضربت بكلامها عرض الحائط ولم انفذه مع انها لم تكن تخالفني في طلباتي التي اطلبها منها وقد كذبت عليها مرات ومرات وسامحتني مرات ومرات ولكني لم اكن اقصد ايذائها فأنا كنت لا اخلص لها بكاملي ولكني احبها ولا اعلم لماذا كنت افعل كل هذه الاخطاء وانا احبها صدقوني فأنا لا اناقد نفسي ولكن هذه هي الحقيقه ولكن كل ما استطيع قوله بأنني في الفتره الاخيره تغيرت كثيرا وهي معي نتبادل الحب رغم قسوتها عليا في الايام المتبقيه من قصه حياتنا ولكن لم اكن اعلم السبب ولم تصارحني به حتي جاء يوم الجمعه 4/7/2008 ذلك اليوم الذي احسست بأحساس غريب حين جئت لأتحدث اليها في الهاتف ولم ترد علي فلماذا يا حبيبتي ؟؟؟؟؟؟ لماذا لم تردي علي ؟؟؟؟؟؟؟ فأنا مافيا الذي احببتيه واقسمتي بأنك لن تفارقيه مدي الحياه فأنا مافيا الذي وعديه بأنك لن تتركيه ؟؟؟؟؟؟؟ فأنا مافيا الذي احبك وطلب منك رضاكي ؟؟؟؟؟؟ لماذا تركتيني لماذا فأنا الوم عليك في انك تركتيني وحيدا في هذه الدنيا في الوقت الذي كنت تغيرت به بنسبه 99 % لماذاااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقد كنت اخاف علي نفسي من اجلك
فقد كنت احافظ علي نفسي من اجلك
فقد غنيت بصوتي من اجلك كتبت بقلمي من اجلك صليت ودعيت لكي تكوني من نصيبي
ضحيت من اجلك وعلي اتم الاستعداد ان ادفع حياتي ثمنا للجراح التي تسببت بها لكي ولكني الان لست مافيا الذي احببتيه فأنا الان انتظر قدري وانتظر يومي فأنا لم اعد احتمل العيش بمفردي فأين انت ياطعم حياتي يا فرحه زماني فأنا الان ذهبت في طريق لا نهايه له فأنا افعل ماكنتي لاتريديه مني ولكني افعله لانه يريحني من عذاب التفكير فأنا اتعاطي المخدرات حتي اذهب قلبي لا عقلي فقلبي يتقطع كل يوم كل ساعه كل دقيقه كل لحظه فلم يعد به مكانا لأي جرح به فلماذا تخليت عني ؟؟؟؟؟؟؟ واذا كنتي لا تريديني بعد الان فقولي لي ماذا افعل ؟؟؟ قولوا لي انتم ماذا افعل ماذا افعل ؟؟؟؟؟ فقد تعبت من الحزن والهم واليأس ولم اعد احتمل ولكن راحتي ستكون في يدها فقد سلمتها قلبي ككفني وابقيت حياتي ملكها ووضعت سعادتي وهنائي وفرحي بين يديها فهل سيعود الي ام لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سأتذوق طعم الدنيا مره ثانيه ؟؟؟؟؟؟ ستسامحني ؟؟؟؟؟؟؟؟ سأنتظر كثيرا ؟؟؟؟؟؟؟ فأنا خائف تائه لا اعرف طريقي لا البدايه ولا النهايه وهذه هي قصه حياه وهي دي البدايه لقصه جرحي ألمي حزني تعبي فأنا انتظرك يا حبيبتي فأنا لا اري سواكي ارجوكي يا حبيبتي عودي الي ؟؟؟؟ بالله عليكي عودي الي ؟؟؟؟؟؟ فأنا اتألم كثيرا موجوع بداخلي قلبي يبكي وبشده فهل ستسامحيني علي ما فعلته وما لم افعله وعودي الي فأنا اعتذر لك يا كوكو أعتذر لكي يا دنيتي علي أي خطأ فعلته بحقق واعتذر لك اذا لم اكن اوصلت الحقيقه كامله واذا اصغرت من حق كبائري في حقك ارجوكي تكوني حاسه بي في هذا الوقت وكم انا اتألم وسأتغير فقط من أجلك ومن أجل نفسي ولكن عودي الي وضعي يدك بيدي وساعديني واحبيني فأنا انتظرك نعم انتظرك الي اخر يوم في عمري نعم يا حبيبتي انتظرك وفي الختام اقول لك يا حبيبتي ( بجد بحبك و سا محيني )
ولا اقدر حتي ان اخونك بإحساسي

حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام يا دنياااااااااااااااااااااااااااااااااا

والله بحبك يا كوكو
امضـــــــــــــــــاء /
مافياااااااااااااااااااااااااا
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر
العمل/الترفيه : غواص بحر الغرام
المزاج : الحب وعذابه

https://mafia4koko.yoo7.com

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty مش مصدق

مُساهمة من طرف bolbol91 الثلاثاء 16 سبتمبر 2008, 12:10 am

مش مصدق ان دى نهايه قصه مافبا وكوكو كنت متوقع تكون النهايه افضل من كده بكتير بس لو كان فايدى حاجه علشان ارجعكم لبعض كنت عملتها على العموم مش هقدر اقول الا .... ربنا قادر يصلح ما بينكم .. وربنا يوفقك Crying or Very sad

bolbol91
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty رد: حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا

مُساهمة من طرف bolbol91 الثلاثاء 16 سبتمبر 2008, 12:15 am

وبرده هقول كوكو لمافيا ومافيا لكوكو وربنا يصلح ما بينكم

bolbol91
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty انا حاسه انى مجروحه

مُساهمة من طرف شوشو الثلاثاء 16 سبتمبر 2008, 3:00 pm

بجد بجد كان نفسى كوكو تبقى ل مافيا لانوه بيحبها بجد واكيد هى كمان بتحبه كان نفسى اعرف طريقهم حتى اصلح ما بينهم بس بدعى الله انو يوفق الاتنين والخير يقدمه ربنا وبجد يا مافيا ربنا يساعدك لانى مجربه الحب ده وعزابه وجراحه وده اصعب شى بجد وفى الختام بحب اقول ربنا يوفق كل قصه حب طهره وشريفه

شوشو
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty رد: حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا

مُساهمة من طرف R الثلاثاء 16 سبتمبر 2008, 3:24 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
بجد مؤلف عظيم اثرت فى قلوب الناس بقصتك دى لانك مؤلف وبتعرف تالف وتزين فى الكلام....الكلام الكدب اللى انته بتقوله....... وبصراحه انا مش ها ارد على الجزء ده ومستنيه رد CUPO لان اعجبت برايه ورأيه هايكون زى رأى بالضبط ومستنيه ردك CUPO امضاءR

R
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty من ...............مجهــــــــــــــــــــــــ......ــــــــــــــــول

مُساهمة من طرف cupo الثلاثاء 16 سبتمبر 2008, 3:28 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
انا باشكر R لثقته الكبيرة فى راى واوعدك Rانك هاتشوف رأى فى اقرب وقت ان شاء الله

cupo
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty من اداره مافيا ل R

مُساهمة من طرف mafia4koko الثلاثاء 16 سبتمبر 2008, 4:15 pm

حاسس ان عارف كلامك وحاسس انك .......... بس هسألك ازاي وليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بحبك يا كوكو
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty عشانك يا R

مُساهمة من طرف mafia4koko الثلاثاء 16 سبتمبر 2008, 4:19 pm

معقوله تكوني انت ................................................
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty مقالات من مافيا

مُساهمة من طرف mafia4koko الثلاثاء 16 سبتمبر 2008, 4:21 pm

انتظروا مقالات كوكو سيتم رفعها قريبا وانتظروا المقال الاول ( من انت ؟؟ )
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty قصة حياة

مُساهمة من طرف nor الثلاثاء 16 سبتمبر 2008, 10:37 pm

السلام عليكم
بجد يامافيا الكلام جميل ومؤثر جدا بس الحب اليومين دول مش بيتقدر وانا عارفة انك صادق او كنت صادق مع نفسك بس مش ممكن تكون هى فعلا محبتكش انا عشت معاك القصة واحدة واحدة بس ارجع واقول ان اللى بيحب حد مش بتخلى عنه مهما حصل
ورساله منى ل R ولكابوانتو مش عارفين حاجة بس هو حب بجد على الاقل قدام نفسة الانسان لما بيحب بجد بيبقى حاسس انه اسعد انسان فى الكون وياريت متظلموش مافيا تانى هو انسان طيب جد وجميل قوى وصاحب صاحبه بجد وحكاية انه ضحى بسنه من عمره عشانها دى ممكن تكون غلط بس الانسان لما بيحب بجد ىبيضحى عشان خاطر حبيبة بعمرة مش بسنة واحدة

nor
زائر

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty عشانك يا نور

مُساهمة من طرف mafia4koko الأربعاء 17 سبتمبر 2008, 12:31 am

اولا مرحبا واهلا بيك او بيكي في المنتدي واشكرك علي الكلام الجميل في ردك ونرجو منك التسجيل والمشاركه معنا
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر

مُساهمة من طرف R الأربعاء 17 سبتمبر 2008, 3:48 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
انا حابه اقول كلمه واحده بس ليك يا CUPO ليـــــــــــــــــــــــه انا مش قلتلك انا مستنيه ردك اللى هوة هايكون ردى ليه بتعتذر ......؟؟؟ انا مستنيه ردك مش ها اقبل اى اعتذار

R
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty من ...............مجهــــــــــــــــــــــــ......ــــــــــــــــول

مُساهمة من طرف cupo الأربعاء 17 سبتمبر 2008, 3:51 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
احب ان اقدم اعتزارى لجميع من يهمهم راى انا لن اعلق على الجزء الخامس والجزء الاخير وارجو قبول اعتذارى

cupo
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty عشانك يا كابو

مُساهمة من طرف mafia4koko الأربعاء 17 سبتمبر 2008, 3:57 pm

انا اقول لك انني انا الاخر انتظر رأيك وامام الجميع حتي لو كان نقدك لا يهمني فأنا انتظره ما خلاص يا ريس خربانه خربانه
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty واهى بكرة نقول كانت ذكرى وعشنلنا يومين

مُساهمة من طرف R الخميس 18 سبتمبر 2008, 10:25 am

انا ها استنا كتيــــــــــــــــــــــــــــــر ولا ايـــــــــــــــــــــــــــــــــــه مستنيـــــــــــــــــــــــــــــه ردك يا cupo

R

R
الاعضاء

مُساهمة من طرف hero4ever الخميس 18 سبتمبر 2008, 11:22 am

اداره مافيا بتشكر العضو R على مروره بس كابو مش كل الوقت بيكون رده سليم
hero4ever
hero4ever
المدير

ذكر
العمل/الترفيه : بحب الحب وحياتى كلها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
المزاج : المزاج عالى اوى طول ماالدنيا جميله والعكس بئه وانتم فاهمين....؟

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty ولا عمرها كانت ذكري ولا هقول عشنلنا يومين

مُساهمة من طرف mafia4koko الخميس 18 سبتمبر 2008, 4:33 pm

الحب اللي بجد عمره ما يكون ذكري وهفضل مستنيها لحد ماأموت ولحد اخر نفس هيخرج مني هقول بحبك يا كوكو
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty من....مجهـــــــــــــــــــــــ...........ـــــــــــــول

مُساهمة من طرف cupo الجمعة 19 سبتمبر 2008, 11:41 am

بسم الله الرحمن الرحيم
مــــــــــــــــــــــــــــــــن
انتــــــــــــــــــــــــى
n o r
وكيف لكى ان عشتى قصه مافيا وكوكو لحظه بلحظه وكيف تعرفين ايضا انه صاحب صاحبه

ارجو منكى الرد السريع
امضاء
c u p

cupo
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty من أعمــــــــــــــــــــــــــــــــــاق قلبـــــــى

مُساهمة من طرف cupo الجمعة 19 سبتمبر 2008, 2:05 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
لقد قررت كتابه ردي من اجل ما رأته عيني بالأمس حينما سمع مافيا اغنيه مش هاين عليا لهشام عباس حينما نزلت منه دموع الندم والخساره علي الحب الذي لم يعرف هو حتي الان ضاع منه ام لا فقد اعترفت بالموضوع الذي رفعته بقسم العشاق الذي هو بعنوان دمعه رجل وقررت كتابه ردي من اجلك انت يا كوكو فقد انتقدت مافيا مرات ومرات وعلي رومانسيته المبالغ فيها ورغم نقدي اتوسل اليك كثيرا بأن تفعلي شئ من اجله اذا كنتي احببتيه ولو للحظه واحده ان اقول لك ان مافيا فعلا محتاج بجد اليك فأنا اكلمك علي لساني ولسان اصدقائنا اننا نسمع صوت بكاء وصرخات قلبه انه فعلا يحبك يا كوكو ارجوكي افعلي ما يجب عليك فعله اذا كنتي احببتيه في يوم من الايام وها قد فعلت ما املاه عليا ضميري امامكم وامام الله فأرجو منكي ان تفكري في هذا الكلام وبجد مش هتلاقي حد يحبك قد مافيا والسلام خير الختام ..... cupo

cupo
الاعضاء

مُساهمة من طرف bolbol91 السبت 20 سبتمبر 2008, 12:26 pm

تسلم يا cupo

bolbol91
الاعضاء

مُساهمة من طرف lamasat 7ob الأربعاء 24 سبتمبر 2008, 11:43 am

صحيح الفراق دايما جرح في القلب ولكن لا تندم على حب عشته...حتى ولو صار ذكرى تؤلمك .... بس لحد دلوقتي عاوزين نعرفو ايه السبب الحقيقي الي خلي كوكو تسيبك ..........
lamasat 7ob
lamasat 7ob
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty يقولون ان الفراق صوت يشكي ويقول اين يا عمري تعود

مُساهمة من طرف lamasat 7ob الأربعاء 24 سبتمبر 2008, 11:47 am

صحيح الفراق دايما جرح في القلب ولكن لا تندم على حب عشته...حتى ولو صار ذكرى تؤلمك .... بس لحد دلوقتي عاوزين نعرفو ايه السبب الحقيقي الي خلي كوكو تسيبك ..........
lamasat 7ob
lamasat 7ob
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty صحيح الفراق دايما جرح في القلب ولكن لا تندم على حب عشته...حتى ولو صار ذكرى تؤلمك .... بس لحد دلوقتي عاوزين نعرف ايه السبب الحقيقي الي خلي كوكو تسيبك ..........

مُساهمة من طرف lamasat 7ob الأربعاء 24 سبتمبر 2008, 11:47 am

[img]حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Wh_20611[/img]
lamasat 7ob
lamasat 7ob
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty انسانى خلاص وسبنى *** وكفاية بقي تعذبنى

مُساهمة من طرف bolbol91 الأربعاء 24 سبتمبر 2008, 3:11 pm

تمااااااااااام كلامك فعلا ملقتش اجابه للسوال ده " ايه السبب اللى تخلى كوكو تسيبك ؟ " Sad Sad

يا ريت تجاوبنا على السوال ده لانه محيرنا كلنا...........

انسانى خلاص وسبنى *** وكفاية بقي تعذبنى
لانى مش هاشوفك تانى *** ومن بعدي هتعيش وحدانى
جرحتنى وخدعتنى وجاي دلوقتى تقوللي لية سبتنى

bolbol91
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty بجد مش عارف

مُساهمة من طرف mafia4koko الأربعاء 24 سبتمبر 2008, 11:33 pm

مش عارف اقول ايه بس بجد شكرا ليك يا لمسات انت وبلبل علي المساهمات دي وبجد انا مش عارف كوكو سابتني ليه واللي اعرفه كمان اني خونتها كتير وهي سامحيتني اكتر و بتمني تكون لسه فاكراني ولسه بتحبني بس كده
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر

مُساهمة من طرف bolbol91 الخميس 25 سبتمبر 2008, 12:49 am

هوه ده التسامح فى الحب .. بس يريت هيه كمان تكون عندها تسامح ولو انتا غلط فى اى حاجه المفروض تعتبك او تلومك مش تسيبك كده فجأه على العموم ربناقادر على ان يصلح ما بينكم ...وبرده****كوكو لمافيا ومافيا لكوكو****

bolbol91
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty كله راحة

مُساهمة من طرف nor الجمعة 26 سبتمبر 2008, 1:19 am

على فكرة اللى يقول ان فى حب يبقى غلطان الحب اللى بجد مش موجود فى الزمن اللى احنا فية انسو بقى محدش بيقدر معنى كلمت حب معدش فى غير الجرح والخيانة وبس كلة بيدور على مصلحتة واليمين دول قالوا ان الواد او البنت بيحوروا على بعض فى حاجتين

1/الصداقة
2/الحب
وكل دا عشان يوصلو لحاجة معينة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
nor
وسلملى على الاخلاص

nor
زائر

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty ليه ي نور

مُساهمة من طرف mafia4koko الجمعة 26 سبتمبر 2008, 11:03 am

علي فكره الحب كان وهيكون ولا عمره هيموت ولا عمرنا هنبطل نحب ولا عمرنا هنبطل كره بس في ناس بتقفل قلبهتا علي شخص معين عشان هي مبقتش عايزه غيره اما الجرح والخيانه والمصلحه لازم يبقوا موجودين عشان برده صوابع ايدك العشره مش زي بعضهم ارجو ان تكوني فهمتي مااعنيه وبرده في الاخر هنقول خليها علي الله ويحنن علينا
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty في لحظة تشعر انك شخص في هذا العالم بينما هناك شخص يشعر انك العالم باثرة

مُساهمة من طرف lamasat 7ob الجمعة 26 سبتمبر 2008, 12:24 pm

علي فكرة يا مافيا انا بختلف معاك في الراي لان انا شايف ان مفيش حد يسيب التاني من غير سبب وانت قولت انك متعرفش هيا سبتك ليه بس لازم يبقي فيه سبب ودا ممكن يكون حاجة من الاتنين اما هيا مكنتش بتحبك اصلا او انتا عملت حاجة جامدة ومش راضي تقول لحد عليها /ومع احترامي لو فعلا هيا سبتك من غير متعمل انتا اي حاجة غلط يبقي هيا متستهلش اصلا انك تزعل عليها ولو لحظة ....
بس علي فكرة مفيش حاجة في الدنيا تخلي حد يتعاطي المخدرات ...
وعلي فكرة برضة الاختلاف لا يفسد للود قضية ....
[img]حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا 5410[/img]
lamasat 7ob
lamasat 7ob
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty شكرا علي ردك ي لمسات

مُساهمة من طرف mafia4koko الجمعة 26 سبتمبر 2008, 3:47 pm

ولكني اعذرك لأنك لا تعرف شئ ولكني اقول لك الا تقول انها متستهلكش مره ثانيه لان انا اللي مستهلهاش وعلي العموم محدش عارف بكره مخبي ايه واكيد الحقيقه هتبان في يوم من الايام
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر

مُساهمة من طرف lamasat 7ob الجمعة 26 سبتمبر 2008, 5:24 pm

علي فكرة انا مش بقصد حاجة ابدا بكلمة متستهلكش بس انا مش معتقد انها سبتك من غير سبب سعات بنعمل حجات وممكن منخدش بلنا منها
lamasat 7ob
lamasat 7ob
الاعضاء

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty كل شئ راح وانقضى

مُساهمة من طرف nor الجمعة 26 سبتمبر 2008, 9:02 pm

بس بقى ياعم مافيا بجد الحب دا طلع وهم واكبر وهم ويبقى غلطان اللى يسلم قلبة لحد تانى يستاهله او مايستهلوش ماحدش بيقدر على فكرة وكل واحد عايش لنفسة وبس واللى تقفل قلبها على انسان ومش عاوزة غيرة وهو بسهوله جدا يسبها ويبعد دا يبقى اية حب ولا كرة يستاهل ولا ما يستهلش ياريت نعرف نحب ربنا زى ما بنحب الناس ودا افضل
ردى على لمسات على فكرة اللى بينجرح بيحاول بدارى جرحة بقى طريقة سواء حاجة غلط او صح مش بيبقى شايف قدامة غير جرحة ونفسة ينساه
nor

nor
زائر

حصريا وعلي منتديات مافيا وبس نهايه قصه حياه وانتظروا مقالات كوكو ومافيا Empty عشانك يا لمسات وانت ي نور

مُساهمة من طرف mafia4koko الجمعة 26 سبتمبر 2008, 11:47 pm

مش عارف اقول ايه بس انا مؤمن بحاجه ان اللي بيحب بيسامح مش شرط انه يسامح علي طول وعمره ما هيسامح الا لما الجرح اللي احنا سببناه يطيب وده اللي انا مؤمن بيه والعذاب لازم يكون للي جرح مش اللي اتجرح فإحنا لازن نتألم لغايه ما الل بيحبنا يسامحنا ارجو ان يوكون كلامي وصل الي قلوبكم
mafia4koko
mafia4koko
المدير

ذكر

- مواضيع مماثلة